قهرمان جدید کلش اف کلنز معرفی شد

"Grand Warden" یا  "نگهبان بزرگ" بالاخره رونمایی شد !!!

 وظیفه اصلی این قهرمان دادن سلامتی به نیروها است ، این قهرمان در دو حالت زمینی و هوایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد در حالت زمینی از میان دیوار ها میتواند عبور کند و سربازان زمینی را سلامتی به آنها اهدا کند و در حالت هوایی با اینکه مورد هدف ایر دینفس و تله های هوایی قرار می گیرد ولی سربازان هوایی را سلامتی می دهد ...
در ادامه مطلب توضیحات بیشتر و همچنین فیلمی از عملکرد این قهرمان مشاهده نمایید ...

قدرت برگرداندن سلامتی این هیرو به قدری است که اگر اینفرنو تاور هم یک سرباز را هدف قرار بدهد ، بی تاثیر است ، "گرند واردن" مانع از بین رفتن نیرو ها میشود و خودش هم به ساختمان ها ضربه می زند ، این قهرمان بیشتر به دنبال سرباز های با هیت پوینت بالا (پکا , لاوا , دراگون , گولم) حرکت میکند و آنها را سخت جان تر می کند ! لول 20 , لول ماکسیمم این هیرو است و فقط در تاون هال 11 در دسترس است ...


grand warden

این قهرمان هم میتواند روی زمین حرکت کنید هم کمی بالاتر از سطح زمین پرواز کند که توسط شما قابل تغییر خواهد بود با اکسیر آپگریت میشود و 20 لول دارا خواهد بود و قابلیت اتک به هوا و زمین را دارا میباشد مدت زمان بازسازی آن 68 دقیقه است.میزان مقاومت این قهرمان در آخرین لول 2000 است ، قدرت تخریب این هیرو در آخرین لول به 110 می رسد و چهار توانایی منحصر به فرد دارد با استفاده از توانایی یا ابیلیتی تمام تروپی محیط اطرافش را برای مدت کوتاهی آسیب ناپذیر می کند و یعنی زمانی که از قدرت آن استفاده کنید سربازان اطراف آن آسیب ناپذیر خواهند شد در زمانی که در حالت هوایی است توسط دیفنس های هوایی مورد حمله قرار می گیرد و در حالت زمینی توسط دیفنس های زمینی مورد حمله قرار می گیرد.

تصویر قهرمان در دوحالت زمینی و هوایی


در تصویر قهرمان جدید ، کلمه On Offense نوشته شده که به معنای در حمله هست ، ایا هیرو جدید فقط در حمله ها شرکت دارد ؟

به احتمال زیاد On Offense یعنی قابلیت های قهرمان جدید فقط در هنگام حمله قابل استفاده هست و در حالت دفاع ، همانند دو قهرمان دیگر از توانایی هایش نمی توان استفاده کرد!

نیروی قدرتی قهرمان جدید یا همان ٱبیلیتی به نام Eternal Tome می باشد و Tome منظور همان کتاب در دستش هست و به معنای کتاب جاودانگی می باشد.

آیا این قهرمان مشابه هیلر عمل می کند ؟

 افزایش جان در محدوده قهرمان جدید به معنای شبیه بودن به هیلر نمی باشد ، بلکه میزان سلامتی را افزایش می دهد ، مثلا اگر نیرو 200 سلامتی داشته باشد توسط قهرمان 300 می شود که البته هنوز درصد این افزایش هنوز مشخص نمی باشد.

قهرمان جدید برای چه تان هالی میباشد و اطلاعات دقیق راجب توانایی آن چیست؟
قهرمان جدید مربوط به تان هال 11 میباشد و هزینه ساخت آن نامعلوم است اما با توضیحات انوشکا با اکسیر قابل آپگریت میباشد.
راجب توانایی قهرمان جدید همانطور که در فیلم مشخص است به محض استفاده از توانایی سربازان محدوده قهرمان برای مدت کوتاهی شکست نا پذیر میشوند و اتک دیفینس ها تاثیری بر روی آن ها نخواهد داشت. هنگام استفاده از ٱبیلیتی Grand Warden سربازهای محدوده اون به مدت چند ثانیه ضد ضربه می شوند.

<< فیلم عملکرد قهرمان جدید Grand Warden >>

فیلم را دانلود کنید


پیشنهادی های ما برای شما:


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







بلوک برترین برنامه ها